Pinsamheten som uppstår....

Tjenis och sånt blabla.... Är det bara jag som tycker situationen när man ska säga hejdå och man vet inte riktigt om man ska krama personen eller inte? Man står där... tvekar... Drar fram handen för att bara ge en "skaka handen adjö"... MEN VAD HÄNDER INTE DÅ?! Jo, man märker att de gör "kram-position"... *Oh crap, hur ska jag rädda det? Jo jag bytar, jag ger en kram iställetdå...* Men då bytar även den också! Så står man där och ser puckad ut när man ungefär 5 gånger hinner byta mellan hand-skakning och kram...
(Jag känner mig såååå igen mig i det när Johan Glans står och berättar om det.. He's so funny!)
Det var allt jag vill dela idag... Kram, Hejdå osv..


Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sv; hihi tack!:D

2012-03-15 @ 23:12:06
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: S a n n a

sv: (:

haft en bra dag?

2012-03-16 @ 16:41:08
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0