Gympaläger

Jag har varit på gympaläger hela helgen! Vilken träningsverk jag har....
Super kul var det. Körde alla möjliga volter! Tzuka från satsbräda, blev dock rätt sur för att jag inte klarade dubbelhalv, men lyckades med handvolt sträckt, 14 tempoflickisar, flickis streckt. och blablabla...

Idag har jag varit i skolan och efteråt hängde jag med Ida och vi tittade på OC!


Alltså jag följer fyra säsonger just nu! Det är lite jobbigt att hänga med alla emellanåt ;) Men de är bra!
Dessa säsonger följer jag:


Denna tittar jag på med Ida, min klasskompis! :) säsong tre har vi påbörjat.
Handlar om Ryan, Seth (två ungdomar i orange county) och hela hans Cihenfamilj. En typisk tonårs serie med kärleksproblem och annat hela tiden. Oftast hör Ryan och Marissa ihop  och Seth tillsammans med Summer.


Denna ser jag med min syster Louise, inne på säsong 4 tror jag! Ettan är bäst!
Denna handlar om Michael, vras bror Linc sitter i fängelse och ska straffas med dödsstraff när Linc egentligen är oskyldig! Micheal har tatuerat in hela fängelset på hans överkropp och ska därifrån bryta sig ur fängelset med hjälp av dem.


Nyligen påbörjad i veckan av hela familjen. Den är sjukt ball serie, verkar det som!
Bara sett tre avsnitt på den än så länge, men den verkar sjukt spännande! Ailiens kommer ner till jorden och börjar styra och ställa. Det visar sig att de egenligen har varit där innan de kom ner med skeppet, och att de egentligen inte är så fredliga som de verkar...


Med min syster följer jag denna Grey's Anatomy! Mycket bra serie.. Har inte heller hunnit se sååå mycket på den men det verkar mycket lovande :D Den handlar om snubbar på ett sjukhus, äsch, kolla på den själva ;)
Jag vill se mer av den!






Kommentarer
Postat av: Sanna (:

Sv; okeej, nu fattar jag. Hehe, men det är en gammal bild :P



Inte så länge, i 2-3 år bara, vissa har spelat i 7 år i laget.. Går du på gymnastik? hur länge har du gått?

2011-09-13 @ 07:52:57
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/
Postat av: Sanna (:

Sv; okeej, nu fattar jag. Hehe, men det är en gammal bild :P



Inte så länge, i 2-3 år bara, vissa har spelat i 7 år i laget.. Går du på gymnastik? hur länge har du gått?

2011-09-13 @ 07:54:26
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/
Postat av: Ella - e l l W i s b i l d & f o t o

Sv: ... Ookej.. Vi brukade alltid åka till fredriksdalsteatern i Helsingborg varje år när vi va mindre... Vi tog en tur till mölle ett år också... Och nimis.. Har för mig att de låg på kullahalvön... Det var hur som helst helt gryyymt vackert där!!

.. Åh men tycker du det! Det var verkligen kul att höra! ;D

2011-09-13 @ 15:56:02
URL: http://ellwis.blogg.se/
Postat av: MADDES

Tack så mycket. jag mår bara bra. gör du nu?

2011-09-13 @ 19:02:43
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Ella - e l l W i s b i l d & f o t o

Sv: Jaa! Är jättenyfiken på bilderna på dig! Får hålla ögonen öppna! ;D ... Aha! Okej! Det är staden efter Varberg ;) ... JÄTTEFINT där btw!

2011-09-25 @ 09:29:00
URL: http://ellwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0