fem veckors megafun.

Nu kommer jag vara borta i FEM FETA VEKOR.
Läger, ledare, Mallorca. Det kommer bli awesome! :D


Jag har ju inte dirrekt varit så aktiv på sistonde men jag kommer inte bli bättre på det nu heller imed jag kommer vara bortrest.

Inann jag sticker lägger jag in lite random bilder. :)



Jag och min låtsaskusin blev inköärda i en så kallad cirkus en gång i tiden. Mindre roligt och vi hade förväntat oss ett fett cirkustält med stoooor publik, inte ett litet rum med familjen som publik....


Jag och josefine Glad en gång itiden, feman sexan eller så tror jag.


Ligan i skolan. I sexan första terminen. Det är sjukt vad alla där förändrats och vuxit!


Min käre fader på en Julafton där han tog iniativet att ta rollen som tomte. Ja, han var rätt kreativ fastän vi inte hade tomtekläder eller sånt.


Min skolklass (3-4) i thailand! Jag hade samma tröjaalla skolfotto hela året... vet inte hur jag lyckades?!


branär förra året, med schölanders familjen. jätte rolig skidsemester! ;)


Nu drara jag och kommer aldrig tillbaka............ eller jo, om fem veckor antar jag. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0