A boyfriend, you just want to have one beside you.


Lite deprimerad på grund av min forever alone relationsstatus. Tittar därför på bilder på folk som har det jag inte har, för man mår såååå mycket bättre då. (ellor?)

Igår var min supersnälla balla syrra snäll och ta med mig på Filmkväll med Agge, Simon, Anthon och Emma. Det Jätte mysigt och vi tittade på film i en liten stuga hela kvällen... Louise körde bil dit, HON HAR JU FÅTT KÖRKORT I VECKAN! Så duktig flicka :)

I och med att vi körde dit i Pappas bil blev kvällen tidsbegränsad. Min älskade mamma
( Jag älskar dig mamma!:* )
Var lite orolig över att jag skulle följa med...  Hon messade mig efter en stund, och jag svarade...:


För er som inte förstod så var jag ironisk i mitt svar.

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bölte i shoppig! -

Vill du bli Veckans Babe? :)

Anmäl dig här:

http://lindshe.blogg.se/2011/december/veckans-babe-1.html#comment



God Jul önskar Lindshe! <3

2011-12-23 @ 21:23:19
URL: http://indshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0