lägret :D

aa, nu har jag varit på gympa läger. riktigt roligt läger!
  körde tävlingar, jag var med i "färgglada hippies"-laget, jag hade på mig ett gult linne, rosa bikini ovanpå, jogging byxor med en strumpa, ett rosa pannband mä tops och toa papper på. Sjukt snygg (h)jag fick tre priser under lägret; 
   * lägrets kossa(= rolig, glad, knasig)
   * dagens ljus (= hållt stämmningen uppe, och varit possetiv)
   * lag pris (= en tävling vi körde under lägret)
 yeah, ;D
sov mega dåligt under lägret, svettiga och FÖR mjuka mattor att sova på :// Nu har jag träningsverk i hela kroppen, och är jäääääätte trött.
hel sjukt läger, galet kul!

ajja, ska sova nu, höhö (y)
puss hejj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0