Natt&dag! :)

nyss hemma från helgens gympatävling natt&dag! :D
Fick panik när jag var på toa precis innan vi skulle köra tävlingsvarv på tumbling, jag var först på första varvet!:O  Hör musiken sättas igång när jag tvättar händerna, har bara sporttopp och taighst (dräckten hänger på trekvart) KUTAR som bara den in för att hinna in på varvet, maja står livrädd beredd att köra istället för mig på varvet som hon inte vill vara med på igentligen och inte hller ska köra, hmen on sträcker upp tar första steget.. Men precis då springer jag in framför henne och kör varvet, utan fall x)
dagens tabbe.
det var galet så stressad jag var!
Men trots det kom vi i alla fall 2a :D
tävlingen var as kul och jag körde 4/6 varv :)  Rondat salto. Flickis salto. Streckt. och bord! :)

Nu är jag hyfsat trött imed att vi tävlade vid ett på natten -.-

Kommentarer
Postat av: Alva

Sv; Det är jätte bra :) Hur är det själv?

2010-08-22 @ 19:16:13
URL: http://candiz.blogg.se/
Postat av: ' OLIVIATHEBEST

okej :) i helgen har jag bara chillat =)

2010-08-22 @ 23:59:58
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0