Lollo.

  Nu är syster i Tyskland oh virrar rundor i en ökänd familj, tjejen hon bor med kan engelska lika bra som Louise kan Tyska (inte särskilt bra;s), hon har inga pengar och vet inte vad hon ska göra. Men hon får klara sig iaf ;)

  Just nu sitter jag bara här och väntar på att tiden ska gå, jag vill verkligen inte cykla. varför? därför. Så jag ska ta bussen snart ifrån södåkra, vet inte när den går men jag får lita på min instinkt (a) :D
   Ikv blire gympa. Ska tävla RM om 2 veckor ! (y)


äe, nu orkar jag inte mera -.-. Tack för ni tittar på bloggen, förlj gärna på BL ;]
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha! xD Jag har faktisakt blivit bättre pa tyska! ;P Kan du säga till mamma att ladda mitt koto med 500 sränn? ;) Hon kan ta pengarna fran min bokhylla ;) <3<3

2010-04-19 @ 21:57:33
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0