kompisaar!

yepp, nu tänker jag berätta lite om mina kompisar!
när ja började i den "nya" klassen i högstadiet hittade jag 5 super tjejer att vara med. Elin, Tora och Phine, josse och Ida. Phine, josse och Ida gick jag i samma klass innan.

Phine. hon började på skolan i 5an, hon kommer ifrån danmark och är en snäääll tjajj:D
Hon gillar att säga "dissa mig" ;)  fast hon är helt gaaalet knäpp också, hon kan börja skratta när alla andra sitter tysta, alltså skratta åt ingenting! x)
galen, men jag älskar dig!<3



Elin. Hon är en tjej med min smak! =D, hon har samma sjuka humor som mig och vi kan skratta åt nästan vad som helst! Hon är en mega tokig tjej som jag verkligen inte ångrar att jag lärde känna!
Hon är snäll och söt, hon fyller år dagen innan mig!(y) och viktigast av allt! hon har mansstrumpor precis som jag ! (h)
Love yaa!<3



Ida, du är en jäääääätte snäll tjej, och jag kan lita på dig!
Du och jag vi är lite som två helt olika fiskar i ett akvarium. hööhö, med det menar jag att vi liksom är samma sort men ändå så olika x), hajjar du? ;p
Ajja, du är riktigt naaaijjs kompis, älskarejj<3



Tora! tora,tora,tora ;D du gillar att himla med ögonen och säga "ookeeeej". I love it (L) haha, du är näst bäst!:D:D, du gillar inte alltid mina torra skämt, men det är gött ! folk ska vara olika :D;)
men jag love,ar dig grymt mycket, för du är min personliga åsna!
YOURE MY SUNSHINE ! :D



JOSSE! min älskade joseful sur<3 Du, jag kärlekar dig riktigt mycket! du och jag, fööör ever (L)
innan så kunde vi dansa och "leka" till 3 åringars barnlåtar, vi gick helt åt pip svängen (a) fast det vart bara kul jue x'd         vi hittar på hel knäppa grejjor, och du känner VERKLIGEN dig som hemma i mitt hus:
- var är nutellan?, frågar josse och river ner hela skafferiet.
haha, du är hel tokig ibland, snälla sluta aaaaaldrig att vara tokig då och då.
älskar dig din feta ko!<3

jag kärlekar mina kompisar jätte mycket :D, puuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0