Snabbis


En snabb uppdatering bara.

HALLELUJAH! Jag är färdig med all läxa tills imorgon. Jag är rätt nöjd med mig själv ! ;)
PLUS+ så har jag också gjort matteläxan tills NÄSTA TISDAG. fatta vad skönt :'D
Blir lycköig i ögat ...

  • Chilla bulle
  • ledsen i ögat
  • glad i ögat
Detta är tre bra uttryck att använda. Tips liksom ifrån mig... !


Denna boken läser vi på svenskan just nu. Den handlar om Juha, som egentligen är Jonas Gardell själv (du vet han komikern som är bög och är tillsammmans med en finsk?) Iaf, det handlar om honom. Den är inte så bra enligt mig "/.

Lite konstig är den också.

Jaja, Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är faktiskt med på 6 foton Emelie på min vägg! Wow, eller hur? ;) Saknar dig med. Saknar vårt häng i Thailand! Du är fortfarande den coolaste 14 åringen jag känner och tack för att jag fick låna din skittelefon i USA, använder den fortfarande som alarm här haha, om du behöver den så skickar jag bara tillbaka den, säg till!

2011-09-07 @ 03:46:51
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0