S.I.N.G.L.E. - (S)tress (I)s (N)ow (G)one (L)ife's (E)asier

TIPS FRÅN COACHEN

Att först använda peeling och sen ansiktskräm/ansiktsmask vill jag rekomendera!


Men en sak jag inte gillar är hemmagjorda hårinpackningar...
Jag har försökt jätt många gånger och varje gång har det... inte gått bra! det har bara blivit äckligt och klumpigt. (Fast det kan ha varit för att jag aldrig använt rätt ingridienser, hehe) ;).



Idag har jag tränat gymnastiken! Klarade av flickis streckt(streckt halv) och handvolt streckt som jag inte kört på århundraden... Detta gjorde mig mycket lycklig :D


Kommentarer
Postat av: Ella - e l l W i s b i l d & f o t o

Sv: Haha, jaa.. Det är det som är hela grejjen med en fotoblogg, man fotar och lägger upp bilderna på bloggen ;P <3 ..

... JAAH! Grey's Anatomy är så underbar! Håller precis på med de allra sista avsnitten, så det är lite sorgligt.. Men säsong 8 börjar ju nu till hösten så...

Haha men det är såå fint! Typ perfekta lockar.. Mitt hår blir inte ens så om jag står och lockar det i flera timmar...

.. Men det är det som jag gillade med den skånskan ni pratade att den är inte så himla brötig.. den var finare än annan skånska.. Var i Skåne är du från förresten?

Haha ja de gör dom.. men det tycker ja e så himla gulligt... Typ som Charlotte Kalla ;P

2011-09-08 @ 08:49:16
URL: http://ellwis.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hörde han på internet, haha :)

2011-09-08 @ 12:15:33
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: MADDES

Hej tjejen! Hur mår du idag?

2011-09-08 @ 12:33:58
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Sanna (:

Sv; nepp, ingen snö här ännu.. Bor på Åland, i Hammarland :)

Jag går i 7:an, 7H och har inte fått något ännu..



Jag tränar fotboll i Mariehamn, finns inget lag i Hammarland nu, fanns förut och tränar upp till 3 gånger i veckan.. oki

2011-09-08 @ 15:38:17
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0