DISKBORSTAR TILLKALLAR MIG! och Moa Lignell.



Hon gör massa små kursseduller på sin röst i låten som är så sjuuuuuuuuuuukt sköna. Hon är såååå unik! :O




Var och shoppade på Väla idag. Alla de nya affärerna är bara svindyra affärer. Det finns ju inget man kan köpa på Odd Mollyy och Acne och all dom om man inte råkar ha 3000 spänn i fickan -.-

Men jag köpte i alla fall lite grann, men mina kläder kostade inte änns över 300 (per plagg)...
- en vit kofta med lite urringad polo (?) på H&M Haha det lät konsigt...
- Ett par Jeans på  Gina. Rätt snygga med dragkedjor som inte gick och öppna på sidorna! ;)
- Bruna Strumpbyxor också på H&M. Kände att  de behövdes i gadroben !


Det är sjukt. Men den kalllade liksom på mig! Jag blev jätte sugen på att köpa en DISKBORSTE!
Bara för att den hade lite extra färg... den var vit med grön, rosa eller blå borste på... Jag tänkte "Åh vilket kap det hade varit att ha den som prydnad på mitt rum!"



Kommentarer
Postat av: Johanna

sv:Ja tröjan är verkligen skitsnygg!



Klackarna hittade jag på nelly.com :)

2011-10-01 @ 16:37:51
URL: http://johannabergendahl.blogg.se/
Postat av: Linda

hehe nej jag tog inte med dem (a) ! Lost är en bra serie:D

2011-10-01 @ 17:09:53
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0