Innebandy med N00B-lag?

Mit lag idag visade stor styrkagenom hela spelet... Ida, Klara, Amandus, Edvin, Gabriella och Myself. Jag kom på tredje plats bland tjejer i att ha gjort flest mål! (talar inte om hur många mål det var...)
Vi kom sist. Och fick därför tröstpris, ett gäng praplyer! ;) Fast det var askul! Och vi var medvetna om vår dålighet... :P

Sen var det efterhäng, käk, andakt . Jag coh Ida liftade med Simon hem under crazy körning med bilen... Den snubben kör galet! Vi åkte Hem till Simon och Anthon där andra från turneringen var. :)

Jag känner mig nu närmare min innebandy karriär!

Kommentarer
Postat av: Sanna (:

Nu har vi dragit dagens blogg! :) kolla om det blev du som vanN! ;)

2011-11-20 @ 14:45:17
URL: http://bestfriendsblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0