Ullared is the best.... ever.

Sist jag var på Ullared handlade jag för 200 spänn. det är pinsamt lite. Men den här gången gick jag över alla mina tidigare rekord. 1036 kr och 89 öre.

Snabb genom gång på saker jag köpt:

* Kläder, skärp och scarf.
* Godis, chips
* smink....
* brun utan sol, vaxning, lösögonfransar och lösnaglar.
* presenter till syster (okänt)
* filmer ! <3 (bl.a DEAR JOHN)


Ida var också med. det var mycket trevligt :)
Men när vi satt där och var på väg, insåg hon att hon hade glömt sina kort med alla pengar.... TABBE!
( Men hon fick låna;) )

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur kan en 14åring HA SÅ MYCKET PENGAR ENS!?!?!??!?!!??!?!?

2011-05-14 @ 11:59:28
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: a :*

Sv: hahah du frågade om jag hade tagit dom bilderna själv, så sa jag nej men önskar XD förstår du haha

nej inte så mycket självdå ?

2011-05-14 @ 19:00:38
URL: http://aniisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0