Gullbrannafestivalen


Ole Børud lyssnade vi på Gullbranna festivalen i lördagsnatt. Han började spela halv två på natten, men var sjukt galet grym! Kom hem vid halv fyra och då var vi heeeeeeeelt slut....

Jag har sämst uppdatering. Men sanningen är så att jag inte suttit på datan på... jag vet inte hur länge! så var glada för min skull...

När ni inte vetat vad jag gjord i och med att jag inte bloggat eller varit inne på fejjan, så kan jag väll dra det snabbt för er nu.

Jag har, Varit i åhus och badat, tittat på beachsoccer med petra. Även varit på tosselilla med hennes familj. Jag har firat midsommar i fårabäck och sovit över med Julia (bull).
Jag har haft tid till att sola som en gris hela dagarna, bara sola sola sola... RIKTIGT AWESOME!
Jag har även målat om på mitt rum och har nu tre vita väggar och en svart med massa olika färger med skvätt och händer :')


Jajja, so long!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0