Bloggnörden själv!

Jo en aktiv bloggare gör flera inlägg dagligen... faaaaaaast. Jag kan inte säga att jag lever upp till det... faktiskt "/

Jag har varit på As nice läger i Åhus! Det är ett kristet läger man gör innan konfa :)

Gött läger, härlig stämning... för er som tror att man bara sitter och läser bibeln och ber hela dagarna... har fel! :) Det händer mer än så ;D
Vi stack och bada, killarna spännde sig och jag gjorde världens ryggplask på min dubbelvolt... :S

Och vi stack och åkte skridskor, kallt fast roligt!

De hade patetiska nattvakter sista natten, pga av för mycket folk som  sprungit ut natten innan... -.-'
FAst vi somna inte förränns halv 4 iallafall.

Nasse på Pingis.. !

Veckan har vatt lite awesome, fast det har vatt roligare läger! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0