Bara 364 dagar kvar till Julafton... LÄNGTAR!

Mina kära föräldrar var underbara nog att ge MIG OCH SYRRAN EN SYTSTEMKAMERA! Förstår du hur lycklig jag är?? :DDDD


En Nikon D31000

+

Ett Objektiv Nikon AF-S zoom nikkor 18-55mm f3 5-5.6G EDII. (Hehe, bara en massa bokstäver och siffror som inte säger mig någonting)
Förutom min ÄLSKADE SYSTEMKAMERA fick jag en WebCam, ett baskit från Mary Kay Bas + Mascara, ett par raggsockar och shorts, Paulo Colehos Ögonblick kalender, Veronica Maggio skiva, godis... och andra små saker :)

Jag fick en Visdomsordsbok! Shit vad svårt det är att uttala! Stavas det ens så? Jag menar... ViSdomSordSbok, pröva själva, det låter som om man överantränger tungan och att den sen typ sprängs och blir till en enda fet sörja i munnen, sen blir man säkert en terrorist eller något sånt bara för att på arabiska betyder det "Nu spränga vi alla huset i Luften!"...

Vill bara passa på att säga att min syster är underbar och grym!


Kommentarer
Postat av: LINDSHE

GOD FORTSÄTTNING! :)



Hoppas att julhelgen rullar på som smör! <3 Fick du något fint i julklapp kanske?



sv:Vad roligt att du vill vara med! :)

Veckans Babe får en länkning + bild i min sidomeny och ett helt inlägg! Fett bra va? :D



KRAMAR Lindshe

2011-12-25 @ 14:19:06
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Hannah Selin Persson

heeeeej emsan..., jag undrar vad era kamera kosta och om du inte vet kan väl du vara snäll och fråga dina Päron?? pusss

2012-01-06 @ 01:18:22
URL: http://hannahstory.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0