Hemma från Mallis!

Igårnatt kom vi hem... Najs och vara hemma igen och bilen tänkte jag bara på hur skönt det skulle vara att ligga i sin egen säng igen... Men ! -.-
När vi väll är hemma märkte vi att vi inte har nån husnyckel ! Så de vände ut och in på hela bilen, men hittade inte den... Vi åkte till mormor och morfar för att hitta den där, Vi ringde och ringde och plingade och knackade på allt som fanns runt huset. Kastade sten på fönstret och jag stod även och sjöng utanför deras sovrums fönster...  Dom svarade inte.



Vi åkte hem igen och pappa hade börjat fixa ute i boden så att vi skulle kunna sova där. Han hade lagt ut bilpresseningen på golvet, och vi hade typ tre mariekex kvar att käka! hahaha, snacka om lyckat ;) Victoria hade totaldamp och skrek för att hon vägrade ligga där och för att hon inte fick någon "lo" (hennes smeknamn för youghurt i flaska).
Finally ringde mormor... dom hade varit hos några grannar och ätit, så vid ett tiden på natten fick vi komma in i vårt hus. LOL :D


Annars på Mallorca var det as fint! Lite väl många turister där men dock ändå fint :)  HAr köpt in massa saker som jag velat ha. Kan försöka lägga in bilder på det senare :)



Vi var på "Wetsrern Park", eller jag och lollo var det i alla fall.

Du ser den gula rutschkanan längst till vänster? Dey är 30m "nästan-fritt-fall" bara precis så att man inte faller över. fatta läskigt! (vi var fega nog och åkte inte den -.-



Det fanns en as ball annan rutschkana som jag inte hittade nån bild på... Typ en liknande skateboard ramp! Fast i XXXXXXXXXXXXL, och lite till... Man åkte med en stor gummiring upp och ner, riktigt roligt!


Imorgon börjar skolan igen.... suck. Men jag överlever! Kram




Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHHAHAHAHHA! Jag tror jag dör.

2011-08-22 @ 02:35:42
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0